Tuesday, 24 April 2012

Invite voor Roamler!



Nu ik een level 3 Roamler ben, kan ik eindelijk een invite weggeven!
Ik weet van mezelf dat een invite erg gewild is, en daarom wil ik deze weggeven aan diegene; die het 't meest wilt!!
Daarom leek het mij leuk om dit via een wedstrijd te doen! ... à la Roamler!


Dit is de opdracht:

Beantwoord deze vraag:

1 - "Waarom wil jij de invite zo graag?"
&
2 - Een foto maken (dat bij jouw antwoord op vraag past!)

Stuur jouw antwoord en foto naar silsplace96@gmail.com
De meest originele inzending wint de uinodiging!


De deadline is 5 mei! De winnar wordt op 7 mei bekend gemaakt.


Succes!


 ... en de winnar is ...


Justin  Wijnker!!!


... met dit antwoord:


"Ik wil die Roamler invite graag hebben, omdat ik voor Roamler alles kan vinden! Ik heb zelfs Wally kunnen opsporen, zie foto:"




Gefeliciteerd Justin!







1 comment:

  1. Hello Webmaster,
    Would like to exchange link with you.
    Thanks,
    Admin
    http://www.fiestafootball.org/

    ReplyDelete